Основне меню
Національний університет оборони України
імені Івана Черняховського

Онлайн семінар щодо переходу з традиційної форми навчання на дистанційне під час пандемії COVID-19

19.11.2020

У період з 16 по 18 листопада, в рамках Програми НАТО з удосконалення військової освіти (DEEP) було організовано триденний онлайн семінар щодо практичного досвіду та уроків переходу навчальними закладами країн-членів НАТО та країн-партнерів з традиційної форми навчання на дистанційну під час пандемії COVID-19. 

Цей семінар (і конференція, яка відбудеться у 2021 р.) призначений для інформування про зусилля НАТО щодо розроблення стратегії та подальших підходів до планування підтримки дистанційного навчання у військових освітніх установах країн-членів НАТО та країн-партнерів.

У перший день відбулося вісім брифінгів представників: Балтійського оборонного коледжу, Латвійської академії сержантського складу, Військової академії Республіки Північна Македонія, Національного університету оборони України імені Івана Черняховського, Штабного коледжу Об’єднаних Сил США, Канадського військового коледжу, Національної академії оборони Грузії, Організації щодо обміну досвідом з питань дистанційного навчання. Від Національного університету оборони України імені Івана Черняховського із доповіддю “Дистанційне навчання у Збройних Силах України” виступив начальник наукового центру дистанційного навчання підполковник Максим Тищенко.

На другий і третій день семінару працювало п’ять робочих груп. Одним із модераторів першої робочої групи був заступник начальника університету полковник Валерій Доброгурський. Робочі групи зосереджували свою увагу на таких аспектах:

  • Найкращі шляхи трансформації / адаптації дистанційного навчання для професійного військового навчального закладу.
  • Найкращі способи підготовки викладачів до вміння розробляти навчальні програми та навчати у середовищі дистанційного навчання.
  • Найкращі способи трансформації окремого уроку / курсу в дистанційний формат.
  • Технології, необхідні для дистанційного навчання.
  • Найкращі способи підготовки викладачів до специфічних викликів, пов’язаних із трансформацією / адаптацією навчання англійської мови до віртуального / змішаного навчального середовища.